رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به بارسلونا به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های جهان تبریک می گویم ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب مهمتر از برد در این دو بازی است

 
Jose Mourinho - Real Madrid
 

 

- ژوزه مورینیو، مربی باشگاه رئال مادرید در آستانه دیدار امشب تیمش در جام حذفی باشگاه های اسپانیا در کنفرانسی خبری شرکت کرد. مورینیو در صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که تنها زمانی که تیمش با بارسا بازی دارد، به تیم کاتالان فکر می کند و در آنالیز عملکرد تیمش در سال 2011 گفت:« ناکامی ، صدرنشین بودن، رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در جام حذفی و برترین تیم مرحله گروهی در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا بودن نیست.»

مربی پرتغالی در ادامه گفت:« اگر رئال مادرید در لیگ دیگری بازی می کرد، به راحتی قهرمان می شد. عملکرد این تیم و رقابتی که با بارسلونا داریم ، در آوردن یک جام قهرمانی از چنگ بارسا و قرار گرفتن بالاتر از آنها در رقابتهای لالیگا، قابل ارزش گذاری است .اگر حریف ما اینقدر خوب نبود، کار ما خیلی راحت تر از این بود.»
آقای خاص در ادامه صحبتهایش قهرمانی بارسا در جام باشگاه های جهان را به آبی اناری ها تبریک گفت:« به بارسلونا به خاطر قهرمانی در جام باشگاه های جهان تبریک می گویم ولی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به مراتب مهمتر از برد در این دو بازی (بازیهای بارسا در جام باشگاه های جهان) است. در هر صورت به آنها تبریک می گویم.»


مورینیو در ادامه درمورد بازی روز سه شنبه تیمش مقابل پونفررادینا گفت:« برد 0-2 در بازی رفت، یک نتیجه قاطع نیست. اگر در بازی برگشت ، اول این تیم پونفررادینا باشد که به گل برسد، آنها امیدوار می شوند.در این بازی بازیکنانی مثل کاسادو و گرانرو در ترکیب ثابت رئال قرار می گیرند. من باید به بازیکنانی که دقایق کمتری در ترکیب تیم قرار گرفته اند اعتماد داشته باشم. آنها با عملکرد خوبشان مرا قانع کرده اند. علاوه بر کاسادو، خوسلو و ناچو هم در ترکیب ثابت هستند و گرانرو هم که هر زمانی که فرصت در اختیارش می گیرد، عملکرد واقعا خوبی را به نمایش می گذارد، در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت. او یک بازیکن حرفه ای و یک رئالی به تمام معناست. امیدوارم که مثل همیشه با جدیت بازی کند.»

آقای خاص در ادامه گفت:« ماعملکرد خیلی خوبی داریم. این را در بازی با سویا هم به نمایش گذاشتیم. در این شش ماه، عملکرد ما واقعا خوب بوده. درمورد رقابت موجود میان بنزما و ایگواین باید بگویم که همه بازیکنان ما خوب هستند. بنزما مدتهاست که واقعا خوب است و ایگواین هم همین طور. کریم مقابل سویا واقعا خوب بازی کرد، گرچه به گل نرسید. ایگواین هم در بازی با پونفررادا خوش درخشید. هر دوی آنها این احساس را دارند که برای تیم خوب و کاربردی هستند و این مهمترین نکته است.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 29 آذر 1390برچسب:, ] [ 12:44 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید